Koktajl z awokado i natką pietruszki

Koktajl – wersja dla Jagódki

Składniki:

  • nać pietruszki;
  • dojrzałe, miękkie awokado;
  • jabłko;
  • kiwi.

Wykonanie:

Zblendowałam wszystkie składniki. Można dolać wody lub mleka roślinnego dla dodania preferowanej konsystencji. Powyższa ilość składników jest przewidziana na koktajl dla jednej osoby 🙂

Koktajl na zdjęciu jest bez dodatku wody, czy mleka, ponieważ przygotowałam go dla mojej córeczki. Chciałam, aby mogła zjeść go sama, jako papkę 🙂 Jeszcze niezbyt dobrze radzi sobie ze zbyt rzadkimi konsystencjami. Niezbyt chętnie także pije takie koktajle – próbowałam wlewać jej do kubeczka. Papkę je najchętniej, także nic na siłę 🙂 Świetnie sprawdzi się jako drugie śniadanie lub podwieczorek.

Natkę pietruszki warto przemycać do naszych posiłków jak najczęściej, ponieważ jest bogatym źródłem witaminy C oraz żelaza. Zawiera również magnez, potas oraz wapń. Najczęściej wykorzystujemy ją do posypania zupy lub ziemniaków do drugiego dania, wtedy jednak nie zjadamy jej zbyt dużo. W koktajlu sprawdzi się znakomicie 🙂 Dobrze komponuje się z soczystymi jabłkami, ananasem lub pomarańczą.

DominikaR Autor

Kocham gotować od zawsze. Czas spędzony w kuchni daje mi chwilę wytchnienia, relaksu i satysfakcji. Najlepszą zabawą jest dla mnie testowanie nowych rozwiązań oraz niebanalne zestawianie dobrze znanych smaków. Dodatkowym plusem jest radość moich bliskich, których częstuje efektami mojej pracy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *