Koktajl z awokado i natką pietruszki

Składniki:

  • nać pietruszki,
  • dojrzałe, miękkie awokado,
  • jabłko,
  • kiwi.

Wykonanie

Zblenduj wszystkie składniki, możesz dolać wody lub mleka roślinnego dla dodania preferowanej konsystencji. Powyższa ilość składników jest przewidziana na koktajl dla jednej osoby 🙂

Koktajl na zdjęciu jest bez dodatku wody, czy mleka, ponieważ przygotowałam go dla mojej córeczki. Chciałam, aby mogła zjeść go sama, jako papkę 🙂 Jeszcze niezbyt dobrze radzi sobie ze zbyt rzadkimi konsystencjami. Niezbyt chętnie także pije takie koktajle – próbowałam wlewać jej do kubeczka. Papkę je najchętniej, także nic na siłę 🙂 Świetnie sprawdzi się jako drugie śniadanie lub podwieczorek.

Natkę pietruszki warto przemycać do naszych posiłków jak najczęściej, ponieważ jest bogatym źródłem witaminy C oraz żelaza. Zawiera również magnez, potas oraz wapń. Najczęściej wykorzystujemy ją do posypania zupy lub ziemniaków do drugiego dania, wtedy jednak nie zjadamy jej zbyt dużo. W koktajlu sprawdzi się znakomicie 🙂 Dobrze komponuje się z soczystymi jabłkami, ananasem lub pomarańczą.

DominikaR Autor

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *