Mus z awokado na drugie śniadanie

Wrzucam szybki pomysł na przekąskę, drugie śniadanie lub posiłek okołotreningowy 😁😊
Zblendowałam banana, awokado, spirulinę i sok z połowy cytryny. Posypałam orzechami laskowymi. Gotowe 😊😊😊😊

Smacznego! ❤

Spirulina to alga, która rośnie w czystej, alkaicznej wodzie. Słynie z intensywnego smaku i jest także intensywnym barwnikiem 😅 Jest także łatwo przyswajalna przez nasz organizm. Spirulina jest bogata w następujące składniki:
* białko;
*węglowodany;
*nienasycone kwasy tłuszczowe -m.in. kwas gamma-linolenowy;
*witaminy A, B1, B2, B3, B6, B7, B9, C, E;
*minerały: żelazo, potas, cynk, fosfor, magnez, sód *fitoskładniki: chlorofil, c-fikocyjanina, zeaksantyna, luteina.

Przyjmowana regularnie potrafi w skuteczny sposób odbudować nasze zdrowie. Spirulina przyspiesza metabolizm. Potrafi usunąć metale ciężkie z organizmu. .

DominikaR Autor

Kocham gotować od zawsze. Czas spędzony w kuchni daje mi chwilę wytchnienia, relaksu i satysfakcji. Najlepszą zabawą jest dla mnie testowanie nowych rozwiązań oraz niebanalne zestawianie dobrze znanych smaków. Dodatkowym plusem jest radość moich bliskich, których częstuje efektami mojej pracy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *