Owsianka z prażonymi jabłkami

Owsianka z prażonymi jabłkami i siemieniem lnianym

Składniki (dla 1 osoby):

  • szklanka płatków owsianych namoczonych w wodzie noc wcześniej (jeśli jesteś na diecie bezglutenowej szukaj płatków z odpowiednim oznaczeniem);
  • szklanka wody;
  • 1 jabłko;
  • łyżeczka cynamonu, mielonego imbiru oraz kardamonu;
  • orzechy włoskie;
  • łyżeczka świeżo zmielonego siemienia lnianego.

Wykonanie:

Jabłko obrałam i pokroiłam na małe kawałki. Włożyłam na suchą patelnię i prażyłam przez kilka minut, aż zmiękną. W trakcie dodałam cynamon, imbir oraz kardamon. Następnie zalałam jabłka wodą i gotowałam cały czas mieszając aż zmiękną, ok 5-8 minut. Dodałam przyprawy. Owsiankę wyłożyłam na talerz i posypałam orzechami, jabłkami i siemieniem lnianym 😊

Owsiankę pakuje do pudełeczka na wynos i zabieram do pracy 💪

Taką owsiankę można podać dziecku już na początku rozszerzania diety. Zrezygnowałabym tylko z orzechów 👶

Smacznego😊

DominikaR Autor

Kocham gotować od zawsze. Czas spędzony w kuchni daje mi chwilę wytchnienia, relaksu i satysfakcji. Najlepszą zabawą jest dla mnie testowanie nowych rozwiązań oraz niebanalne zestawianie dobrze znanych smaków. Dodatkowym plusem jest radość moich bliskich, których częstuje efektami mojej pracy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *